Home office és rossz testtartás

Az utóbbi években sok cég átállt az otthoni munkavégzésre, kötetlenebb munkaidőre. Akik eddig nem nyitottak az online munkára, a koronavírus helyzet miatt rákényszerültek nagyobb szabadságot adni a munkavállalóiknak.
A szabadság és rugalmas munkavégzés hátránya, hogy picit fel tud borulni a napirend. A megszokott mozgást lehet nem könnyű beiktatni. Nincs annyi mozgástér, hajlamosak vagyunk a rossz testtartásra.
Használd ki a lehetőséget és ebédszünet előtt iktass be 10 perc felfrissítő mozgást!

A rossz ülés a derekat megterheli, ami hosszútávon komoly problémákhoz vezet.
A vállak a monitor előtt előre esnek, bekeményedik a csuklyásizom, beesik a mellkas- levegőt is kevesebbet tudsz venni.
Pár perc alatt fellélegezhetsz, ha célzod a kritikus pontokat. Az alábbi rövid gyakorlatot elvégezve nemcsak fizikailag, hanem mentálisan is felfrissülsz.

Remélem sikerül beiktatnod egy kis énidőt napközben is, hogy másabb minőségben tudd folytatni a délutánt 😊

Megosztás:

Vélemény, hozzászólás?