Tudatos életmód program

Ugye nem is olyan rossz minden nap egy kis énidő?

Nem olyan rég, mikor még azzal kezdtem a napot, hogy magamba döntöttem egy csomó kávét, aztán rohantam, hogy beérjek az irodába azért, hogy egésznap pöröghessek, minél több elintéznivalót magamra vállalhassak, milyen jó lett volna, ha valaki rám szól, picit álljak már le.
Elég sokáig lehet bírni ezt a felgyorsult tempót, hajtanak az események.

Anyaként rohanunk a gyerek után, lelkes karrierépítőként futunk az izgi projektek után, családfenntartóként keressük a pénzforrási lehetőségeket, tanulóként hajtjuk a bulikat és vizsgákat. Fontos lenne lelassítani picit. A legtöbb betegség vagy kapcsolat megromlásának oka a stressz, a folyamatos örvény, ami egyszer beszippant és nehéz kiszállni belőle.

Amikor elkezdtem az első mindfulness gyakorlataim, olyan nagy durranást nem tapasztaltam. Viszont tök jó volt, hogy picit leállok és a rövid feladatokat megcsinálom. Az igazi fejlődést akkor tapasztaltam, amikor több rétegen kezdtem el dolgozni, rendszeresítettem a gyakorlást, kértem segítséget, találtam támogató közösséget.

A jóga világában ezt szeretném átadni nektek! Egy olyan támogatást, ahol türelemmel, fokozatosan eljutsz a saját oázisodba, a béke szigetére.
A realitás talaján maradva: nem mindenki tud napi szinten eljárni jógázni vagy meditálni. Kezdd piciben!
Ezekkel a rövid feladatokkal az volt a célom, hogy megtapasztald, ha ráveszed magad és minden nap egy kis időt szakítasz magadra, milyen pozitív változások indulhatnak el. Nyugodtabb tudsz maradni napközben, nem kell a pohár bor az esti lazuláshoz (vagyis de, támogatom a finom magyar borok fogyasztását :D).

Ha megjött a kedved, kérj online konzultációra időpontot egyénre szabott feladatokért vagy akár magánóra keretében indulj el ezen a csodás úton!

Kérlek oszd meg tapasztalataid akár commentben vagy üziben, olyan jó lenne látni, hogy hasznosnak találatad-e ezt a kis ízelítőt 😊

Megosztás:

2 hozzászólás

  1. Virag Tunya szerint:

    Jo nagyon ez az emlekezteto hogy tudatosan dogozzak a nyuglmamon. Ezen a heten a piros lampanal edzettem egy kis legzogyakorlattal: 6-ig szamolva belelegezni, hatig tartani, es vegul hatig kilegezni.

Vélemény, hozzászólás?